Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 10 października 2016

Zaawansowana obsługa maili - łączenie w wątki

AMODIT posiada funkcjonalność załączania maila do istniejących spraw. Warunkiem jest, aby w tytule maila znalazła się sekwencja [#], czyli przykładowo [#76528]. Wysłanie maila zawierającego w tytule taka sekwencję spowoduje, że AMOIDT odszuka sprawę o numerze 76528 i załączy do niej treść maila jako komentarz do sprawy oraz wszystkie złączniki z maila jako załączniki do sprawy.
 
Jest to bardzo przydatna funkcjonalność szczególnie gdy implementowany jest proces typu HelpDesk, Obsługa serwisowa, obsługa reklamacyjna itp. W ten sposób użytkownicy spoza organizacji mogą przekazywać maile, które będą automatycznie załączane do odpowiednich spraw.
Od wersji 2016.0007 rozszerzono możliwości automatycznego załączania maili do spraw. Teraz można identyfikować dowolny ciąg znaków występujący w tytule maila i kojarzyć go z odpowiednim polem w procesie.
 
Przykład
Naszym celem jest aby mail, który zostanie wysłany do AMODIT automatycznie załączył się do sprawy, w której w polu [Numer oferty] jest ten sam numer co numer podany w tytule maila. Tytuł maila mógłby wyglądać tak „Oferta dla ABC sp. z o.o.. Numer oferty: 82735871”. Aby AMODIT działał w ten sposób należy:
  1. Zbudować wyrażenie regularne, które identyfikuje numer w tytule maila. .*(?\d{8}).*
  2. W Ustawieniach systemowych -> Poczta przychodząca -> Maile z serwera pocztowego:
    1. Włączyć SearchForReplayCase
    2. Wprowadzić zbudowane wcześniej wyrażenie regularne.
    3. Wskazać, którą procedurę oraz które pole z tej procedury ma brać AMODIT pod uwagę porównując numer z tytułu maila. Przykładowo Oferty sprzedaży.Numer oferty
 
Oczywiście aby mechanizm ten działał, musi być skonfigurowane odbieranie maili. Zapoznaj się z artykułem http://pl.wiki.amodit.com/tworzenie-spraw-na-podstawie-maila/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz