Szukaj na tym blogu

piątek, 10 stycznia 2014

AMODIT w AmRest

AmRest Holdings SE (AmRest, WSE: EAT) jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 1993 roku Spółka rozwija portfolio wyśmienitych marek, liderów w swoich kategoriach, takich jak KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks, w oparciu o franczyzę i współpracę typu joint venture. AmRest jest właścicielem marki La Tagliatella, która rozwija jest zarówno przez restauracje zarządzane przez Spółkę, jak i poprzez franczyzę. Niedawno do portfolio AmRest dołączyły dwie doskonale prosperujące, chińskie marki: Blue Frog i KABB. Spółka otworzyła również pierwszą restaurację Stubb’s.

Obecnie AmRest zarządza ponad 720 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants). Każdego dnia ponad 18 tysięcy pracowników AmRest w 13 krajach, poprzez naszą kulturę „Wszystko Jest Możliwe!”, dostarcza wyśmienite smaki oraz wyjątkową obsługę po przystępnej cenie.

AmRest podjął decyzję o potrzebie wdrożenia systemu obiegu dokumentów. Zostało przyjęte założenie, żeby 80% czasu przeznaczyć na wybór odpowiedniego systemu, a jedynie 20% na jego wdrożenie. Wybór pasującego do potrzeb systemu trwał prawie rok. Porównywane było 12 systemów z różnych krajów europejskich.

AMODIT od razu się spodobał, że względu na elastyczność zarówno systemu jak i ASTRAFOX jako dostawcy. Jedyne wątpliwości dotyczy faktu, że jest to produkt nowy na rynku, ale AmRest nie boi się podejmowania odważnych decyzji biznesowych.

Głównym argumentem za wyborem systemu AMODIT jest jego filozofia działania, która pozwala w łatwy i niedrogi sposób dostarczyć bardzo dużą korzyść dla biznesu w postaci zintegrowanego rozwiązania obiegu spraw oraz DMS. Nie wymaga to wielodniowych analiz i prac konsultantów co jest bardzo dobrze odbierane przez biznes.

Korzyściami z wdrożenia są:
  • jednolite miejsce przechowywania danych,
  • wyeliminowanie procesów opartych o papier i podpisy,
  • możliwości wiązania procesów biznesowych i wychwytywania zależności miedzy nimi,
  • identyfikacje wąskich gardeł procesów,
  • ograniczenie bezproduktywnej komunikacji,
  • odciążenia systemu MS Exchange z części najcięższych załączników,
  • kompleksową realizację procesów w restauracjach i biurze na 1 narzędziu.
Narzędzie jest łatwe, zrozumiałe i jak do tej pory nie natrafiliśmy na sytuację, w której coś byłoby niemożliwe.” – Maciej Buba, PMO & Business Solutions Manager, AmRest
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz